زيردريايي فاتح در سال جاري رونمايي مي‌شود
تاريخ : 21 / 3 / 1392برچسب:ارتش,دریایی,بسیج مردمی, | 15:55 | نویسنده : بسیجیان ارتش

سياري افزود: ناوشكن بايندر سابقه فعاليت 50 ساله در نيروي دريايي دارد و ما به عمليات‌هاي كه اين ناوشكن در دفاع مقدس انجام داده است افتخار مي‌كنيم و پيش‌بيني مي‌كنيم كه بزودي اين ناوشكن در قالب ناوگروه بيست و هفتمين و بيست هشتمين نيروي دريايي به اقيانوس اطلس،‌ آرام يا هند جنوبي عزيمت كند.

فرمانده نيروي دريايي با بيان اينكه توانمندي جوانان ما در منطقه نمونه است، خاطرنشان كرد: ملت ايران بداند كه جوانانش ناوشكن و زيردريايي مي‌سازند و تعميرات و بازسازي اساسي انجام مي‌دهند. آنها كه به دنبال سياه‌نمايي هستند بدانند كه توان جوانان ايران بسيار بالاست.

وي همچنين گفت: حسنين هيكل به تيمي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفته است كه امروز به بركت انقلاب اسلامي، جمهوري اسلامي ايران توانسته در دريايي مديترانه حضور يابد و آرزوي هخامنشيان را برآورده كند.

سياري همچنين درمورد ناوگروه 26 نيروي دريايي ارتش اظهار كرد: اين ناوگروه اكنون در محدوده شمال اقيانوس هند و محور امام محمد باقر(ع) در حال گشت‌زني است و طبق برنامه در تنگه باب‌المندب و درياي سرخ حركت مي‌كند و ممكن است در اين مسير پهلو هم بگيرد.

فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به اينكه "مدت ماموريت اين ناوگروه سه ماه است"، تصريح كرد: در مسقط يا صلاله عمان، از طريق سفارتخانه، صندوق راي به اين ناوگروه منتقل مي‌شود تا كاركنان بتوانند براي انتخابات راي بدهند.

وي در پايان گفت: پيش‌بيني‌هايي صورت گرفته است كه در سال جاري ناوگروه كشورهاي ديگر در بنادر جمهوري اسلامي ايران پهلوگيري كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا